torstaina, helmikuuta 18, 2010

Tuusniemen RN lähestyy

Kuva otettu kuten päivämäärä laidassa kertoo, viime perjantaina. Tuon jälkeen olen ajanut korvakarvoja alusta lyhyeksi. Muuten tällä mallilla mennään, käy sitten miten käy.. Vähän kauhunsekaiset tunteet myllertää mielessä, mutta olen psyykannut itseäni että Kajaanissa Casper pärjäsi PJV-09:lle, joten ei kait meitä sen voitokkaampia junioreita vastassa ole. Itse asiassa olen tyytyväinen, jos Casper saa punaisen nauhan ja hyvän arvostelun. Mutta sunnuntaina, kolmen yön jälkeen minä ja Casper ollaan taas yhtä kokemusta viisaampia...
Riemua on taas riittänyt sisällä ja ulkona pari päivää. Tulee itselleenkin hyvä mieli siitä leikkiinkutsusta,mitä Casper mulle esittää ja sitä riemua rajatonta kun lähden leikkiin mukaan!  :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos asiallisista kommenteistasi!